La CUP-Crida per Girona exigeix que el rodatge de Jocs de Trons "no signifiqui la privatització total del conjunt del Barri Vell durant tres setmanes". L'ajuntament de la ciutat va publicar aquest dilluns un mapa amb les zones que quedaran restringides (tant a vehicles com a vianants) mentre duri la gravació, que comença el 24 d'agost.
El partit critica que la informació es difongués ahir "quan queden tan sols set dies perquè comencin les afectacions, i que, a més a més, estigui condicionada sempre a les decisions que prengui la multinacional HBO (productora de la sèrie)".
Per la CUP, la cessió de l'espai a la productora crea "un precedent negatiu de privatització continuada" i a més pot afectar els "possibles actes al voltant de l’11 de setembre perjudicant així activitats de la societat civil per aquestes dates".
Finalment, la formació insisteix en què la multinacional pagui les taxes que s’apliquen a totes les empreses, petites i grans, per l’ús de l’espai públic . I recorda: "S'estima que HBO té uns beneficis anuals de 754 milions de dòlars. Una situació prou beneficiosa per a assumir les obligacions que marca la normativa municipal" .
La CUP Girona reclama que «Joc de Trons» no «bloquegi els drets veïnals» durant tres setmanes
El partit critica que l'Ajuntament difongués les zones que quedaran restringides aquest dilluns, quan només queden set dies pel rodatge
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
18 d’agost de 2015 a
les 14:26
Et pot interessar
-
Política
El reencontre amb la Catalunya «lleial»: Felip VI i l'establishment homenatgen Samaranch
-
Política
Topada entre Illa i el president gallec pel nou finançament: «Catalunya no demanarà permís»
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?»
-
Política Junts, PP, Vox, CUP i Aliança presenten esmena a la totalitat als pressupostos
