L'acord independentista pel 27-S preveu que Artur Mas vagi de número 4 de la llista i que Oriol Junqueras el segueixi com a número 5, segons han confirmat a l'ACN fonts coneixedores. Els tres primers llocs de la llista els escollirien les entitats.
A l'espera que l'acord sigui ratificat per tots els actors i presentat públicament, es comencen a conèixer alguns detalls importants, com per exemple que ja existeix l'acord que Mas seria investit president de la Generalitat en cas d'aconseguir la majoria necessària.
També s'ha acordat el percentatge de repartiment de la resta de posicions, un 58% per a CDC i un 42% per a ERC després del vuitè lloc i en consonància amb l'actual equilibri de diputats al Parlament.
L'acord preveu que Mas vagi de número 4 i Junqueras de 5
Els tres primers llocs de la llista els escollirien les entitats | La resta de posicions: 58% per CDC i 42% per ERC després del vuitè lloc
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juliol de 2015 a
les 20:45
Et pot interessar
-
Política
El Cercle fa les paus amb la Moncloa per la immigració
-
Política
El Parlament demana que els sanitaris hagin d'acreditar un B2 de català en el primer any de feina
-
Política
Junts votarà a favor dels canvis urbanístics necessaris perquè el Museu Thyssen sigui una realitat
-
Política
Alejandro Fernández titlla Salvador Illa de «marxista amb corbata» per les polítiques en habitatge
-
Política
Guerra a les xarxes
-
Política
El gestor bancari dels Pujol a Andorra diu que els primers diners procedien de l'avi Florenci
