El president de l'ANC, Jordi Sànchez, ha assegurat que l'entitat sobiranista no demanarà el vot "per ningú en concret" durant la campanya de les eleccions del 27-S, sinó que el demanarà per la independència.
Ho ha dit aquest divendres en un acte a Rupit i Pruit (Osona) on ha destacat la importància de la mobilització ciutadana durant la Diada de l'Onze de setembre per obtenir una majoria favorable de l'opció independentista.
Sànchez ha garantit "respostes" i explicar a la societat els beneficis d'una Catalunya independent. Així mateix, també ha assegurat que l'ANC treballarà per combatre "el discurs de la por" dels partits contraris al procés sobiranista.
L'ANC assegura que no demanarà «el vot per a ningú en concret» per al 27-S
Jordi Sànchez destaca la importància de la mobilització ciutadana l'Onze de Setembre per obtenir una majoria favorable a la independència
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’agost de 2015 a
les 13:44
Et pot interessar
-
Política
L'alerta a mòbils pel fort vent sona al Parlament en ple debat sobre Rodalies
-
Política
El Govern obre la porta a gestionar futures inversions a Rodalies
-
Política
Els Comuns veuen un Govern «molt tancat» en la negociació pressupostària
-
Política
Nogueras ataca Rufián, ara per Rodalies: «La meitat d'una merda continua sent una merda»
-
Política
ERC, els Comuns i la CUP acusen Parlon de «vulnerar el dret de vaga» dels professors
-
Política
Feijóo diu que el «projecte espanyolista» de Rufián «potser durarà menys que la República catalana»
