El president de l'ANC, Jordi Sànchez, ha assegurat que l'entitat sobiranista no demanarà el vot "per ningú en concret" durant la campanya de les eleccions del 27-S, sinó que el demanarà per la independència.
Ho ha dit aquest divendres en un acte a Rupit i Pruit (Osona) on ha destacat la importància de la mobilització ciutadana durant la Diada de l'Onze de setembre per obtenir una majoria favorable de l'opció independentista.
Sànchez ha garantit "respostes" i explicar a la societat els beneficis d'una Catalunya independent. Així mateix, també ha assegurat que l'ANC treballarà per combatre "el discurs de la por" dels partits contraris al procés sobiranista.
L'ANC assegura que no demanarà «el vot per a ningú en concret» per al 27-S
Jordi Sànchez destaca la importància de la mobilització ciutadana l'Onze de Setembre per obtenir una majoria favorable a la independència
ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’agost de 2015 a les 13:44
Et pot interessar
-
Política El Suprem manté Santos Cerdán a la presó pel risc de destrucció de proves
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso
-
Política Reunió imminent entre Junts i el PSOE