L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha anunciat aquest dimarts que la Diada Nacional per la Llibertat, la manifestació que prepara per a aquest dissabte a Barcelona en suport als presos polítics, es farà al carrer Marina.
El vicepresident de l'entitat, Agustí Alcoverro, ha explicat al canal 3/24 que la mobilització començarà a Travessera de Gràcia i desfilarà fins al mar, "molt a prop dels piolins", en referència als vaixells atracats al Port de Barcelona que allotgen els membres de la policia espanyola i de la Guàrdia Civil desplaçats a Catalunya per evitar el referèndum de l'1 d'octubre.
Alcoverro també ha explicat que fins al moment s'han contractat 300 autocars, 100 dels quals aquest mateix dimarts. Espera que n'hi hagi força més tenint en compte que el creixement, a mesura que s'acosta la data de la manifestació, sol ser "exponencial".
L'ANC vol omplir el carrer Marina en la gran manifestació pels presos polítics
Política
El vicepresident de l'entitat, Agustí Alcoverro, afirma que ja hi ha 300 autocars contractats
ARA A PORTADA
-
Política L'amnistiat Junqueras renova l'«intacte» compromís independentista des de la zona zero Lluís Girona Boffi
-
Política Bany de masses en la rebuda de l'amnistiat Lluís Puig: «L’estat espanyol ha perdut nou anys» Anna Mira Perich
-
Política Comín ja és a Madrid per recollir l'acta d'eurodiputat abans de l'acte de retorn a Catalunya Neus Climent / Agències
-
Televisió Pedro Sánchez accepta la invitació de «La Revuelta»: Broncano l'entrevista aquest dijous Victor Rodrigo
-
Publicat el
07 de novembre de 2017 a
les 22:26
Et pot interessar
-
Política
CHA i Front Ampli Aragó no es presentaran al Congrés per Terol per evitar «dispersió de vot»
-
Política
Bentornat, conseller Puig
-
Política
Sant Vicenç dels Horts rep a Junqueras i Romeva després de l'amnistia
-
Política
Illa furga en els dubtes de PP i Vox amb les pensions: «El sistema funciona, no peta res»
-
Política Sánchez respon als insults de Milei: «Sí, soc 'zurdo' i molt orgullós»
-
Política
Albiol contra la memòria
