L'esforç dels ajuntaments ha «salvat» l'estat del benestar, diu Salvador Esteve
El president de la Diputació de Barcelona qualifica aquesta legislatura com "la més complicada" des de la recuperació de la democràcia
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de febrer de 2015 a
les 17:21
El president de la Diputació de Barcelona, Salvador Esteve, ha assegurat aquest diumenge que "amb l'esforç dels ajuntaments i l'ajut de la Diputació de Barcelona" s'ha "salvat" l'estat del benestar, que "estava en perill". Esteve ha qualificat aquesta legislatura com "la més complicada" des de la recuperació de la democràcia". "Hem aconseguit anar tots junts per tal que amb menys recursos la gent pugui tenir els mateixos serveis", ha reflexionat en veu alta el president de la Diputació durant una visita a la Fira de la Candelera de Molins de Rei. Esteve ha explicat que la Diputació ha dedicat 1.000 MEUR als ajuntaments i ha destacat que és "un esforç que va molt més enllà d'altres legislatures".
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Jordi Martí s'imposa a la direcció nacional i serà el candidat de Junts a Barcelona
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
El missatge implícit del cas Zapatero: eleccions o risc d’imputació
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
