Marta Rovira preveu un acord en breu sobre el full de ruta sobiranista

La secretaria general d'ERC creu que el pla post 27-S es resoldrà "en els propers dies"

Publicat el 20 de febrer de 2015 a les 21:30
La secretaria general de ERC, Marta Rovira, ha assegurat aquest divendres que veu a prop un acord entre les forces sobiranistes sobre el full de ruta cap a la independència que hauran d'aplicar un cop realitzades les eleccions del 27 de setembre.

"Sóc optimista. Crec que en els propers dies podrem dir que hi ha full de ruta", ha explicat en declaracions a Catalunya Ràdio recollides per Europa Press, en referència al seguit de reunions que han dut a terme les formacions sobiranistes per acabar de consensuar el pla a seguir.

Rovira ha explicat que les reunions per pactar el full de ruta es van reprendre un cop es va acordar la convocatòria d'eleccions el 27-S, i des d'aleshores s'ha avançat prou com per assegurar que l'itinerari a seguir "està pràcticament acabat". Així mateix, la secretaria general d'ERC s'ha mostrat convençuda que després de les eleccions, ICV-EUiA i CUP se sumaran al full de ruta.