Miquel Pueyo serà el candidat d'ERC a les eleccions municipals de Lleida. Segons ha pogut saber NacióDigital, el filòleg i professor de comunicació a la UdL és l'únic aspirant que concorrerà a les primàries que la formació celebrarà aquest dimecres, per la qual cosa es convertirà en alcaldable.
Pueyo ha estat l'aposta de la direcció del partit per intentar guanyar els comicis a la capital del Segrià, una confiança que ha estat acceptada per Pueyo, que ha decidit concórrer a les eleccions després que l'any 2015 ho fes Carles Vega, proper delegat d'Ensenyament a Lleida i actual portaveu d'ERC a la Paeria.
Pueyo va ser diputat al Parlament entre el 1988 i 1995, director de Planificació Lingüística de la Generalitat al 2004, secretari de Política Lingüística entre el 2005 i el 2007 i delegat del Govern a Lleida entre 2007 i 2011 en anys del Tripartit.
Miquel Pueyo serà el candidat d'ERC a l'alcaldia de Lleida
La militància dels republicans votarà com a cap de llista el filòleg i professor de Comunicació després de ser l'única candidatura a les primàries
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2018 a les 23:46
Actualitzat el 22 de maig de 2018 a les 23:49
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
