Miquel Pueyo serà el candidat d'ERC a les eleccions municipals de Lleida. Segons ha pogut saber NacióDigital, el filòleg i professor de comunicació a la UdL és l'únic aspirant que concorrerà a les primàries que la formació celebrarà aquest dimecres, per la qual cosa es convertirà en alcaldable.
Pueyo ha estat l'aposta de la direcció del partit per intentar guanyar els comicis a la capital del Segrià, una confiança que ha estat acceptada per Pueyo, que ha decidit concórrer a les eleccions després que l'any 2015 ho fes Carles Vega, proper delegat d'Ensenyament a Lleida i actual portaveu d'ERC a la Paeria.
Pueyo va ser diputat al Parlament entre el 1988 i 1995, director de Planificació Lingüística de la Generalitat al 2004, secretari de Política Lingüística entre el 2005 i el 2007 i delegat del Govern a Lleida entre 2007 i 2011 en anys del Tripartit.
Miquel Pueyo serà el candidat d'ERC a l'alcaldia de Lleida
La militància dels republicans votarà com a cap de llista el filòleg i professor de Comunicació després de ser l'única candidatura a les primàries
ARA A PORTADA
-
100 usuaris repensen els serveis socials a Barcelona: «La gent no els coneix. Jo no els coneixia» David Cobo
-
-
Un regidor de Junts abandona el govern de Salt després d'implicar-se amb Aliança Catalana Gerard Mira
-
Nou front per a Zapatero: el jutge l'investiga també per delicte fiscal i contraban de joies Bernat Surroca Albet
-
El Papa marxa d'Espanya amb retard i a bord del Falcon del rei Felip VI per una avaria al seu avió Redacció
Publicat el
22 de maig de 2018 a
les 23:46
Actualitzat el
22 de maig de 2018 a les
23:49
Et pot interessar
-
Política
«No tenim un problema de democràcia, sinó de demografia»: la mirada de Matteo Renzi sobre Europa
-
Política
Illa activa un grup de treball per posar fil a l'agulla en cinc infraestructures ferroviàries
-
Política
La taxació de les joies de Zapatero les valora en 1,3 milions d'euros
-
Política
Poble Lliure rebutja el front de Rufián: «Seria un error estratègic greu»
-
Política
La consellera quàntica
-
Política
El gol de Barcelona davant del Papa «six-seven»
