Rèplica contundent de la vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, a la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell, sobre el suport de l'executiu català a la Via Catalana. Ortega ha remarcat aquest matí que l'executiu català ha donat un suport clar a la Via Catalana.
Després que l'Assemblea Nacional Catalana demanés per carta que Artur Mas i els consellers del seu Govern participessin en la cadena humana de l'Onze de Setembre, Ortega ha posat de manifest que, al marge de si acaba assistint-hi o no, el Govern fa gestos diàriament de suport al dret a decidir i crides perquè la iniciativa resulti un èxit.
"Està demostrant el suport, amb la presència o la no presència", ha sentenciat la vicepresidenta, que ha assenyalat que el més important és que la Via Catalana sigui un èxit pel què fa a la participació de la societat catalana.
Ortega recorda a Forcadell que el Govern ja dóna suport a la Cadena
La vicepresidenta del Govern replica a l'ANC que l'executiu "fa gestos diàriament"
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’agost de 2013 a les 15:01
Et pot interessar
-
Política Aliança, a mig camí de les municipals del 2027: afermar Ripoll i créixer a tot arreu
-
Política Estrena de logo i missatge renovat: així és la nova CUP
-
Política Canvi radical d'Iñaki Urdangarin després de cinc anys de presó: ara és «coach emocional»
-
Política Espadaler afirma que l'amnistia i el retorn de Puigdemont ajudarien a resoldre «un capítol dolorós»
-
Política Centenars de persones es manifesten a Badalona «contra la reacció i el feixisme»
-
Política «La CUP té una alternativa, però no hem sabut explicar-nos»