El president de la Generalitat, Carles Puigdemont, ha assegurat aquest dilluns que les revelacions que va fer ahir l'excomissari José Villarejo en el programa Salvados emès ahir al vespre hauria provocat un "escàndol de proporcions siderals" en qualsevol altre país. "[L'entrevista] Desprenia una sentor de claveguera molt forta", ha destacat Puigdemont, que no troba "normal" que l'Estat es defensi amb la "il·legalitat".
El dirigent nacionalista ha indicat que el sistema de l'Estat està "corcat", i ha assegurat que el procés català pot ser beneficiós en la mesura que "remou" institucions espanyoles que no s'havien mogut des de la Transició. "L'Estat, per defensar-se, té eines que la democràcia mateixa ha inventat, i cap d'elles és una claveguera", ha apuntat.
El president de la Generalitat, que ha garantit que hi haurà urnes a Catalunya per al referèndum de l'1 d'octubre, ha destacat la factura tècnica de l'entrevista que li va fer Jordi Évole a Villarejo. "Posava els pèls de punta", ha assenyalat Puigdemont.
Puigdemont ha fet aquestes consideracions en la presentació del llibre Mestres de l'entrevista, del periodista Antoni d'Armengol, de la secció de Política de TV3. L'han acompanyat els també periodistes Jordi Basté i Antoni Bassas.
Puigdemont, sobre Villarejo: «En un altre país hi hauria un escàndol de proporcions siderals»
El president de la Generalitat assegura que l'entrevista a l'excomissari desprenia una "sentor de claveguera molt forta"
- Carles Puigdemont, en la presentació del llibre del periodista Antoni d'Armengol | Govern -
- | Govern
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de juny de 2017 a
les 19:25
Actualitzat el
26 de juny de 2017 a les
21:32
Et pot interessar
-
Política
L'espai postconvergent tornarà als orígens a Manresa?
-
Política
El DAFO d'Oriol Junqueras amb els pressupostos: per què se la juga?
-
Política
Helena Solà, candidata de Foc Nou a la presidència d'ERC, estripa el carnet del partit
-
Política
Els pressupostos desgelen les relacions entre el Govern i Foment
-
Política
El full de ruta dels set regnes a l'esquerra del PSOE per evitar els «Jocs de la Fam»
-
Política
«Falten documents clau d'abans del 23-F»
