[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9Q9RpDPcA6A[/youtube]
El conseller d’Interior, Ramon Espadaler, va anunciar ahir que abandonava el Govern de la Generalitat, juntament amb els altres dos consellers d’Unió Democràtica, Joana Ortega i Josep Maria Pelegrí, després que esclatés la trencadissa amb els seus socis de Convergència, i que ha portat a la ruptura definitiva de la federació de CiU.
Espadaler ha aprofitat avui per acomiadar-se del Parlament de Catalunya, en unes breus paraules adreçades, sobretot al president Artur Mas, a qui li ha agraït que li fes la confiança per atorgar-li “una de les conselleries més atractives”. El vigatà ha assegurat que ha gaudit dels “millors anys de la seva vida política”. El seu discurs ha estat rebut amb aplaudiments.
Ramon Espadaler s'acomiada del Parlament
El conseller d’Interior abandona el Govern després de la crisi de CiU
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juny de 2015 a les 16:55
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló