[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9Q9RpDPcA6A[/youtube]
El conseller d’Interior, Ramon Espadaler, va anunciar ahir que abandonava el Govern de la Generalitat, juntament amb els altres dos consellers d’Unió Democràtica, Joana Ortega i Josep Maria Pelegrí, després que esclatés la trencadissa amb els seus socis de Convergència, i que ha portat a la ruptura definitiva de la federació de CiU.
Espadaler ha aprofitat avui per acomiadar-se del Parlament de Catalunya, en unes breus paraules adreçades, sobretot al president Artur Mas, a qui li ha agraït que li fes la confiança per atorgar-li “una de les conselleries més atractives”. El vigatà ha assegurat que ha gaudit dels “millors anys de la seva vida política”. El seu discurs ha estat rebut amb aplaudiments.
Ramon Espadaler s'acomiada del Parlament
El conseller d’Interior abandona el Govern després de la crisi de CiU
ARA A PORTADA
-
-
-
Suspens general a les Matemàtiques de la selectivitat 2026: un 4,18 de mitjana i la més baixa en com a mínim una dècada Víctor Rodrigo
-
Joan Torrecillas, la millor nota de la selectivitat a Barcelona: «Tenir una bona xarxa de suport és important» Gerard Mira
-
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia» Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
18 de juny de 2015 a
les 16:55
Et pot interessar
-
Política
El Govern deslliga la condemna a Ábalos del futur de Sánchez: «S'ha d'acabar la legislatura»
-
Política Parlon i Trapero tornaran a comparèixer al Parlament per les infiltracions en assemblees de professors
-
Política
El Parlament prem l'accelerador per prohibir la compra especulativa abans de l'estiu
-
Política Sánchez mira de tapar la sentència d'Ábalos amb una pluja de milions per a la dependència
-
Política
La justícia és ràpida quan li interessa? Tres anys en el cas Ábalos i vuit per Montoro i Kitchen
-
Política
Previsibles en el pitjor sentit
