El president de Ciutadans Albert Rivera, i el president del govern espanyol en funcions, Mariano Rajoy, han mantingut aquest dilluns a la tarda una conversa telefònica "breu", segons han informat fonts de C's. Durant la xerrada han acordat que els seus equips iniciïn converses per analitzar la situació política i explorar fórmules que permetin que la legislatura "comenci a caminar" i "sigui possible" la governabilitat d'Espanya.
Rivera ha traslladat a Rajoy la necessitat de "seure a la taula" per veure coincidències i discrepàncies d'ambdós partits. El líder de Ciutadans també ha defensat durant la conversa amb Rajoy la "necessitat" que en aquesta legislatura s'abordin les reformes "profundes" que "necessita" Espanya.
La formació també contactarà amb el PSOE quan Rivera i Pedro Sánchez parlin "en les pròximes hores", per concretar una trobada quan acabi la segona ronda de converses amb el rei Felip VI, que s'iniciarà dimecres.
Rivera i Rajoy estudiaran fórmules que permetin la «governabilitat»
El líder de Ciutadans trasllada al president espanyol en funcions la necessitat de "seure a la taula" per veure coincidències i discrepàncies d'ambdós partits | La formació taronja també parlarà amb el PSOE quan acabi la nova ronda de contactes amb Felip VI
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2016 a
les 21:13
Et pot interessar
-
Política
Sant Jordi també a Brussel·les amb intercanvi de llibres i roses
-
Política
Rajoy ho nega tot davant el jutge de la Kitchen: «No he destruït papers i no sabia que em deien 'El barbes'»
-
Política
El viatge de Jordi Pujol
-
Política
Jordi Turull visita Jordi Pujol: «Això de dilluns no té nom pel seu estat»
-
Política
El PP i Vox tanquen un acord per investir Jorge Azcón i governar junts a l'Aragó
-
Política
«Hem tingut menys interès que els bascos a produir diplomàtics i alts funcionaris»
