El president de Ciutadans Albert Rivera, i el president del govern espanyol en funcions, Mariano Rajoy, han mantingut aquest dilluns a la tarda una conversa telefònica "breu", segons han informat fonts de C's. Durant la xerrada han acordat que els seus equips iniciïn converses per analitzar la situació política i explorar fórmules que permetin que la legislatura "comenci a caminar" i "sigui possible" la governabilitat d'Espanya.
Rivera ha traslladat a Rajoy la necessitat de "seure a la taula" per veure coincidències i discrepàncies d'ambdós partits. El líder de Ciutadans també ha defensat durant la conversa amb Rajoy la "necessitat" que en aquesta legislatura s'abordin les reformes "profundes" que "necessita" Espanya.
La formació també contactarà amb el PSOE quan Rivera i Pedro Sánchez parlin "en les pròximes hores", per concretar una trobada quan acabi la segona ronda de converses amb el rei Felip VI, que s'iniciarà dimecres.
Rivera i Rajoy estudiaran fórmules que permetin la «governabilitat»
Política
El líder de Ciutadans trasllada al president espanyol en funcions la necessitat de "seure a la taula" per veure coincidències i discrepàncies d'ambdós partits | La formació taronja també parlarà amb el PSOE quan acabi la nova ronda de contactes amb Felip VI
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2016 a
les 21:13
Et pot interessar
-
Política
Junqueras fa una crida a «construir grans consensos» amb motiu del novè aniversari de l'1-O
-
Política
Urquinaona recupera l'esperit postsentència en el novè aniversari de l'1-O
-
Política
El Parlament condemna l'actuació policial contra aficionats del Barça i l'Europa per portar estelades
-
Política
El Parlament aprova «posar fi al bilingüïsme per defecte» a l'administració
-
Política
El Parlament tomba la reprovació de Junts i revalida la confiança en Illa
-
Política
La policia espanyola tanca files i al·lega «perill extrem» en el judici de Roger Español
