Joan Tardà ha tornat a defensar que Artur Mas hauria de fer un "pas al costat" i evitar noves eleccions a Catalunya tot i reconèixer que el president en funcions ha estat "clau per al procés". "Aquest és el veritable patriotisme", ha dit el número d'ERC al congrés espanyol en declaracions al programa "L'Oracle" de Catalunya Ràdio remarcant que cal "preservar el resultat del 27 de setembre" i que "anar a unes eleccions és un error extraordinari" que a més suposaria "un frau a la voluntat democràtica de la majoria dels catalans".
Tardà també s'ha mostrat "ofès i emprenyat" perquè el mandat democràtic del 27-S és un "gran tresor". "Mai no havíem tingut un Parlament en el qual hi hagués una majoria independentista". ha reblat, per afegir que la resolució aprovada el 9 de novembre és una altra "joia" que "va deixar dit que és el que havien de fer, com ho havien de fer i quan" els catalans. "I ara resulta que els catalans no necessitem els serveis d’intel·ligència espanyols per tal de fer-nos descarrilar, sinó que ja fem descarrilar nosaltres mateixos la locomotora", ha lamentat.
Tardà insisteix que Mas ha de fer «un pas al costat» i evitar noves eleccions
El número dos d'ERC al congrés espanyol defensa que cal "preservar el resultat del 27 de setembre" | Considera que una nova convocatòria electoral és "un frau a la voluntat democràtica de la majoria dels catalans"
ARA A PORTADA
-
El Govern preveu la reobertura total de Rodalies a principis de la setmana vinent Bernat Surroca Albet
-
-
-
Junts planteja «reordenar» el sistema d'ajudes per fomentar «l'autonomia i no la dependència» Lluís Girona Boffi
-
La Moncloa esquiva l'autocrítica per la debacle a l'Aragó i apunta al PP: «És el llevaneus de Vox» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
05 de gener de 2016 a
les 15:58
Et pot interessar
-
Política
La segona proposta del PDUM contempla més de 160.000 nous habitatges a l'àrea metropolitana
-
Política
La Intersindical demana una proposició de llei per establir un SMI català
-
Política
Els Comuns esperen resposta del Govern en habitatge i Rodalies per avançar en els pressupostos
-
Política
La CUP també descarta la via Rufián: «És un projecte centrat a servir l'estat espanyol»
-
Política
Sumar, Comuns, IU i Més Madrid presentaran un projecte unitari el 21 de febrer per mantenir dempeus l'esquerra del PSOE
-
Política
L'Operació Rufián
