El president del Parlament, Roger Torrent, ha assegurat aquest dissabte que les eleccions del 28-A i el 26-M "no seran tan èpiques" com l'1-O però ha fet una crida a votar perquè les considera "fonamentals per guanyar la República". En un acte a Torregrossa, Torrent ha dit que cal "saber transmetre a tothom" que els republicans guanyaran eixamplant la base amb perfils com el de Raül Romeva, que no era independentista quan es van conèixer.
"No guanyarem amb els que, com jo, fa 20 anys que eren al fossar de les moreres, guanyarem per tots els Domingos i Raül Romeves, aquesta és la feina que fa ERC", ha dit Torrent. El president del Parlament ha dit que ara hi ha "una boira injusta basada en una mentida vergonyosa del judici" però ha pronosticat que s'acabarà esvaint.
"Ve una primavera republicana, que costarà que floreixi", ha admès, cridant a votar "tantes vegades com posin les urnes". "Cada vegada serem més, serem tants que la victòria serà incontestable, la primavera no serà fruit d'un dia, una setmana o un mes, serà per sempre més", ha afegit.
Torrent diu que les properes eleccions seran «fonamentals per guanyar la República»
Política
El president del Parlament fa una crida a "ser cada vegada més gent" i defensa la feina d'ERC per eixamplar l'independentisme
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
-
Terra Carme Farnell, tècnica de predicció del Meteocat: «Dimecres es podran superar els 40 graus en llocs poc habituals» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
02 de març de 2019 a
les 15:39
Et pot interessar
-
Política
Embridar l'extrema dreta
-
Política
Majories nacionals
-
Política
Examen del Parlament als discursos d'odi de Sílvia Orriols i de Vox
-
Política
Illa presenta un pla anti-burocràcia: llicències exprés per a habitatges i indústria
-
Política
El periodista Ferran Espada pilotarà el pla del Govern per impulsar el català al món digital
-
Política
Ofensiva de Junts per portar el concert econòmic al Congrés dels Diputats
