Ubasart: «El 27-S són unes eleccions del poble contra les elits»
Creu que Podem representa "la Catalunya mestissa i rebel"
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juny de 2015 a les 20:08
La secretària general de Podem-Catalunya, Gemma Ubasart, també ha pres la paraula en el míting d'inici de la precampanya podemista per al 27-S, assegurant que seran uns comicis "del poble contra les elits". Després d'avisar que les enquestes "són enquestes", s'ha mostrat il·lusionada per la que publicava avui El Periódico: "Les enquestes avui ens han dit que sí que és possible disputar la victòria a CiU el 27-S! Ens diuen que la Catalunya mestissa i rebel, la Catalunya de les classes populars, de les classes mitjanes empobrides, pot tornar a agafar les regnes del seu futur!"
Així s'ha expressat al míting de Badalona, just abans de la intervenció de Pablo Iglesias. Ubasart ha assegurat que la victòria de Podem donarà pas a "un país millor sense desnonaments, sense desnutrició infantil, amb respecte per a la llengua i la cultura". "No ens podem permetre no fer-ho", ha assegurat.
"En Rodrigo Rato, en Jordi Pujol, en Fèlix Millet, en Florentino Pérez..., tots aquests es mereixen la nostra victòria", ha acabat proclamant.
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo

