[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eODztQw-u88[/youtube]
L'entitat Help Catalonia, amb l’ajuda de diverses personalitats catalanes, acaba d'iniciar una campanya de difusió del discurs pronunciat per Pau Casals a les Nacions Unides el 24 d’octubre de 1971. En el marc de la internacionalització del cas català, l’entitat ha elaborat un vídeo subtitulat en cinc llengües amb les imatges de l'històric esdeveniment.
La novetat és que el text és llegit en fragments -que s'alternen amb les imatges originals de Casals- per polítics com Ferran Mascarell, Anna Simó, Antoni Castellà, Irene Rigau, Carles Campuzano, Oriol Amorós, Joan Rigol, Jordi Cuminal, o artistes com Quim Masferrer i Núria Feliu, i personalitats de la societat civil com Daniel Mundet o Muriel Casals.
Help Catalonia creu que "el discurs de Pau Casals és una de les millors cartes de presentació de la nostra nació i va ser fet quan un terç de l’actual població catalana ni havia nascut. Per això val la pena redescobrir-lo."
L’edició, com és habitual en les accions de Help Catalonia, es fa en cinc llengües: anglès, francès, alemany, italià i espanyol.
Aquests són els enllaços dels idiomes subtitulats del video "What is more, I am a Catalan":
- Anglès
- Francès
- Italià
- Alemany
- Espanyol
Vídeo: campanya de difusió internacional del discurs de Pau Casals a l'ONU
Help Catalonia ha comptat amb personalitats catalanes que llegeixen fragments del text en un vídeo subtitulat en cinc idiomes
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’abril de 2013 a les 15:43
Et pot interessar
-
Política El PSC i ERC treuen ferro a les paraules de Montero i garanteixen un «finançament singular per Catalunya»
-
Política Jaume Alonso-Cuevillas pateix un accident de moto a la Costa Brava
-
Política El Govern mantindrà finalment el Premi Guillem Agulló en el seu format original
-
Política Santos Cerdán arriba al Suprem per declarar com a investigat de la trama del cas Koldo
-
Política El Govern nega que vulgui relegar el Premi Guillem Agulló i obre la porta a rectificar
-
Política Realment serà un campi qui pugui?