
El Festival de la Vall de Camprodon ha apostat enguany per la qualitat en forma de petites delicadesses musicals. Un dels caps de cartell sens dubte és el cantautor solsoní Roger Mas que actuarà el proper 14 d'agost a la sala de ball de Molló. ElRipollès.info, en col·laboració amb el festival, ha sortejat dues entrades per aquest concert.
Els guanyadors han estat Anna Colomer i David Sitgetà que han fet un comentari o clicat un "m'agrada" a l'anotació del sorteig al Facebook. En conjunt 16 persones han fet un comentari i 24 hi han participat amb la modalitat "m'agrada". Els guanyadors han d'enviar en un correu al diari (elripolles@elripolles.info) un correu amb el seu nom complet i document d'identitat per tal de poder recollir l'entrada al mateix recinte del concert (sala de ball de Molló).
Quinze anys de concerts i set discos editats són la trajectòria pública de Roger Mas, una cantautor que està consolidant-se com un dels artistes més rellevants de l'escena musical del nostre país. Una veu que impressiona, unes fonts musicals que van des de la tradició pròpia fins a les influències universals i unes lletres que construeixen un món ben propi, són les seves referències d'identitat.
Els periodistes Miquel Macià i Eli Piñol han entrevistat a Nació Digital el cantautor solsoní en motiu del seu concert a Casserres, Osona.
[vimeo]26958076[/vimeo]
