Més de 500 persones a la inauguració de la temporada d’estiu de Vallter 2000

Obert fins al 12 de setembre

Publicat el 14 de juliol de 2010 a les 15:00
Telecadira d'Ulldeter. Foto: Vallter 2000

Vallter 2000 va donar dissabte el tret de sortida a la temporada d’estiu. Més de 500 persones van pujar fins a l’estació setcasina en el primer cap de setmana d’activitats. Una de les iniciatives amb més èxit va ser, com sempre, el telecadira que porta els visitants fins al naixement del Ter a 2.500 metres d’altitud.

L’estació també destaca el gran nombre de dicistes tant de carretera com els que van voler provar el nou Bike Park. Una instal•lació amb quatre pistes d’un nivell mitjà-alt i amb circuits creats i supervisats per a professionals.

Altres activitats que proposa Vallter són extrem ball –un descens a dins d’una bola gegant- o excursions amb segway o amb els tubbys. L’estació estarà oberta fins al 12 de setembre.

Bici-trial a Vallter
Un dels plats forts d’aquest estiu és la celebració d’una de les proves de la Copa Catalana de Trial i la Kid's Cup. La competició de bici-trial es desenvoluparà el proper diumenge 18 de juliol a l’entorn natural dels serveis l’estació i del restaurant i comptarà amb un total de dos voltes a un circuit de cinc zones.

Les activitats relacionades amb el ciclisme tenen molt protagonisme a l'estiu. Foto: Vallter 2000