"Descobreix amb vuit hores com portar visites a un lloc web i convertir-los en clients". Amb aquest enunciat es presenta el nou curs de formació en tècniques turístiques que ha organitzat el Consorci Ripollès Desenvolupament en el marc del projecte Terra de Comtes i Abats.
El curs, que es divideix en dues sessions (23 i 30 de setembre) que s'impartiran al Palau de l'Abadia de Sant Joan, pretén explicar als agents turístics estratègies per posicionar els webs als cercadors, les eines 2.0 o l'anàlisi de les visites per tal d'aconseguir que els portals esdevinguin elements efectius de promoció.
- Programa del curs de turisme i noves tecnologies (pdf)
Turisme i noves tecnologies
Economia
Ripollès Desenvolupament organitza un curs de formació per atraure internautes i convertir-los en clients
ARA A PORTADA
-
Societat Rodalies recupera el servei de l'R3 entre Ribes de Freser i Puigcerdà a partir del 6 de juliol Redacció
-
Societat Diverses empreses d'Osona i el Ripollès tanquen o modifiquen l'activitat pel pas del Tour de França Irene Giménez Vinyet
-
Cultura Queralbs homenatja els antifranquistes que van segrestar la Mare de Déu de Núria Gerard Mira
-
-
Contingut patrocinat Campdevànol es transforma en un escenari de llum amb la Fira de les Espelmes 2026 Redacció
Publicat el
21 de setembre de 2010 a
les 15:00
Et pot interessar
-
Economia
Emprenedoria contra l'envelliment al Ripollès: formacions amb IA per gestionar negocis a la comarca
-
Economia
El Govern invertirà 700.000 euros en millores al Centre de Tecnificació Esportiva del Ripollès
-
Economia
El Ripollès s'integra al sistema tarifari de Barcelona amb la T-mobilitat
-
Economia
La falta de neu marca l'ocupació al Pirineu ripollès aquestes festes de Nadal
-
Economia
Preocupació al sector de la llenya i pèl·let del Ripollès per la caiguda de les vendes
-
Economia
Els treballadors de Comforsa desconvoquen la protesta després que el Govern hagi accedit a pagar la bestreta del 3%
