L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha assenyalat que s'han traslladat a Fiscalia els expedients sobre els talls de llum a diversos punts de la ciutat que s'han produït en els últims dies. Segons Endesa, la setmana passada va haver-hi unes 800 families "afectades en total, que no a la vegada".
Farrés ha dit que "ja s'estan tramitant" i que des del ministeri públic "s'han demanat alguns aclariments". Ha recalcat que és una via més "per trobar una solució", com l'engegada amb l'Oficina Municipal del Consumidor (OMIC), les instàncies a la Generalitat "perquè puguin sancionar i sobretot exigir que hi hagi el subministrament" i "converses" amb la companyia.
"Al final que totes les llars" de la ciutat tinguin el consum elèctric que els pertoca, "perquè és el que les famílies estan pagant i és el que exigim", ha reblat l'alcaldessa.
La Policia Municipal de Sabadell, per la seva banda, ha continuat aixecant actes sobre interrupcions de l'energia i des del passat divendres i fins aquest dilluns n'han comptabilitzat 53.
[noticia]33152[/noticia]
Sabadell porta a Fiscalia els expedients sobre el talls de llum dels últims dies
Entre divendres i dilluns, la Policia Municipal aixeca una cinquantena d'actes
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 13 de gener de 2021 a les 13:25
Actualitzat el 13 de gener de 2021 a les 13:36
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime