[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cizgVZ8rjKA[/youtube]
Google ha introduït una algoritme nou a Street View que fa més realistes els passeigs virtuals en 3D. Es tracta de "Deepstereo", que és capaç d'interpretar el contingut d'una imatge a partir d'altres adjacents. La gran novetat és que aquest sistema no necessita que les fotografies tinguin la mateixa perspectiva o enquadrament.
Segons "MIT Technology Review", l'algoritme no només servirà per tenir experiències virtuals més reals, sinó que també es podrà introduir en teleconferències, cinema, realitat virtual i animació.
Tot i així, el resultat no és del tot perfecte. Els creadors de "Deepstereo" han de solucionar problemes com la baixa resolució d'algunes imatges i la desaparició de les estructures més primes de la fotografia. En aquest sentit, esperen enllestir-ho aviat, optimitzant el procés de generació de la imatge.
El passeig virtual més realista amb la nova eina d'Street View
Un algoritme ofereix una innovadora experiència virtual en 3D
- 990_14364445383d
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
20 de juliol de 2015 a
les 23:35
Actualitzat el
20 de juliol de 2015 a les
23:40
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
-
Societat
Andanes i trens plens a Sabadell en la primera jornada de vaga a FGC
-
Societat
Renfe tira de l'autocar de la Unió Esportiva Castellar per portar passatgers de l'R4
