La 12a edició de l’outlet de la Fundació CIPO, que des del passat divendres i fins diumenge es va organitzar al mercat de Sant Joan, en la recuperació d’una activitat afectada per la Covid-19, ha recollit més de 10.000 euros en aquests dies. Es tracta d’un rècord de vendes en aquesta iniciativa.
El president de l’entitat, Joan Madaula, ha subratllat “l’èxit” de la represa d’aquesta proposta, malgrat, tal com ha recalcat, “teníem menys gènere que altres anys”, al voltant d’unes 3.000 peces. Per això, ha destacat que es tracta d’un “rècord” en proporció amb d’altres certàmens.
En total, en aquests tres dies s’ha donat sortida a 1.637 peces de 14 marques diferents, a més, s’han venut un 54,6% del material rebut. Madaula ha posat l’accent, més enllà de la tornada de l’outlet, en “el retrobament de la gent. Amb algunes persones feia dos anys que no ens veiem”.
Una cita que ha estat possible, entre d’altres, amb la feina de la vintena de voluntaris, ha recordat el president de la Fundació CIPO, que han classificat, ordenat i etiquetat la roba, a més del muntatge i desmuntatge. “Si la situació sanitària no canvia”, la propera edició serà més aviat, a la primavera de 2022.
L’outlet de la Fundació CIPO recull més de 10.000 euros
Els recursos es destinen a un projecte de l’entitat a Castellar
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’octubre de 2021 a les 12:00
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
