La Fundació CIPO aconsegueix més de 3.000 peces per a l’outlet

S’organitza des d’aquest divendres i fins diumenge al mercat de Sant Joan

Una edició anterior de la iniciativa
Una edició anterior de la iniciativa | Fundació CIPO
A.H.
21 d'octubre del 2021
La Fundació CIPO organitza, des d’aquest divendres i fins diumenge al mercat de Sant Joan, la 12a edició de l’outlet per la qual ha aconseguit més de 3.000 peces. Es tracta de la represa de l’agenda d’activitats de l’entitat, una activitat que servirà per recollir recursos i que es puguin finançar projectes de la cooperativa, que treballa per a la millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat intel·lectual.

En concret, els diners recollits es destinaran a la iniciativa d’integració laboral, amb l'adequació d’unes noves naus a Castellar, al polígon industrial Pla de la Bruguera, en el servei de gestió de residus del Centre Especial de Treball de CIPO. Una vintena de voluntaris treballen per preparar la venda del producte i una quinzena farà atenció al públic.

L’outlet estarà obert de 9 a 21 hores i diumenge de 10 a 20 hores, amb peces de la temporada de tardor i hivern, tant per a dona com per a home.

El projecte de CIPO fa tasques derivades de la recollida d’oli domèstic del Vallès Occidental, com ara la selecció i separació, i de càpsules de cafè. És una de les tres naus que han estat donades a l’entitat.