Un ciclista, de 34 anys, va resultar ferit, de caràcter greu, el passat dissabte al matí en rebre l'impacte d'un turisme a la confluència del passeig Can Feu i la carretera de Terrassa. Va necessitar ser traslladat a l'Hospital Parc Taulí.
Segons la Policia Municipal de Sabadell, que va rebre l'avís a les 10.17 hores, la bicicleta no hauria respectat un semàfor i el cotxe va xocar lateralment, cosa que el va fer caure i patir ferides greus.
Fins al lloc es van desplaçar dues unitats del cos policial sabadellenc i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que va dur la persona ferida fins al centre hospitalari.
Un ciclista ferit greu en un xoc amb un turisme a Sabadell
Societat
Es va produir el passat dissabte al matí
ARA A PORTADA
-
Política El govern de Sabadell aposta per la seguretat i l'espai públic en l'últim pressupost del mandat: 303 milions d'euros ACN
-
-
Societat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
Publicat el
20 de setembre de 2021 a
les 18:20
Actualitzat el
20 de setembre de 2021 a les
18:24
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
