Un motorista, un home de 62 anys, va resultar ferit, de caràcter lleu, aquest dijous al matí, quan passaven pocs minuts de les nou, en xocar contra un camió quan l'avançava a la rotonda de la plaça Ramon Llull, al barri de Gràcia.
Segons ha explicat la Policia Municipal de Sabadell, el camió, al volant del qual hi anava un home de 50 anys, va reprendre la marxa, després d'estar aturat en un semàfor, quan la motocicleta el va avançar per la dreta i van topar.
Fruit del xoc, va caure i va patir ferides, per això el van traslladar a l'Hospital Parc Taulí. Fins al lloc es van desplaçar dues unitats del cos policial sabadellenc i un ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Un motorista ferit en un avançament a un camió a Gràcia
Un home de 62 anys que el traslladen al Taulí
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 01 d’octubre de 2021 a les 19:03
Actualitzat el 01 d’octubre de 2021 a les 19:14
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
