TViso, el nou gestor de sèries legal dels creadors de Series.ly
El servei agrupa les plataformes que ofereixen sèries i pel·lícules
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2015 a les 10:00
Els creadors de Series.ly tornen a la càrrega, adaptats a la recent reforma de la Llei de Propietat Intel·lectual, i estrenen TViso, un nou servei que recull ofertes de pel·lícules i sèries legalment. La plataforma simplifica l'oferta televisiva, ja que agrupa en un únic servei totes les plataformes de continguts que actualment es poden utilitzar en el nostre país, com Wuaki.tv, Yomvi, iTunes i Google Play.
Els usuaris de l'antiga Series.ly poden seguir utilitzant el mateix nom i contrasenya migrant el seu compte al nou servei. A partir d'aquí, es té accés a la informació de tots els títols disponibles en totes les plataformes, així com una comparativa de preus, entre d'altres continguts.
També es pot accedir a TViso a través d'aplicacions mòbils per iOS, Android i una extensió per Chrome. En aquest últim cas, si l'usuari està veient alguna cosa a l'ordinador, el contingut es marca automàticament com a vist. Els creadors del servei també han anunciat que, en els propers mesos, oferiran una aplicació per Smart TVs, de marques com Samsung o LG.
A finals del 2014, Series.ly va anunciar la retirada dels enllaços pirata de la seva plataforma, per adaptar-se a la nova Llei de Propietat Intel·lectual. També va anunciar que es convertiria en un espai que enllaçaria només continguts legals.
Et pot interessar
-
Mor el regidor d'ERC a Castellar Ferran Rebollo
-
Anna Lara: «Que l'aigua regenerada de Sabadell s'utilitzi per regar camps de golf ens sembla un despropòsit»
-
L'acord de pressupostos de la Generalitat inclou l'Hospital Ernest Lluch i el túnel d'Horta
-
El PSC unificarà les federacions del Vallès Occidental
-
ERC s'integra al govern socialista de Barberà del Vallès
-
Sabadell inicia la prova pilot dels autobusos d'hidrogen