"Sant Cugat, Sant Cugat... Sant Cugat te quiero. Del Vallès Occidental, en podria ser la capital o del mundo entero". Amb aquesta tornada al ritme de "Carnaval, Carnaval", el showman del programa "El matí i la mare que el va parir" de Ràdio Flaixbac ha dedicat una enamoradíssima cançó al municipi vallesà.
I és que El Gran Germán sovint delecta les ones radiofòniques cançons a diversos pobles i ciutats de Catalunya. Aquest dimecres però, era el torn de Sant Cugat. Una preciosa melodia que reivindica punts històrics de la nostra terra com ara el Monestir, el futur Bar Mono, els peatges, l'Hospital General o el CAR; sense oblidar-se tampoc de fer menció dels locals d'oci nocturn més emblemàtics com la Carpa, Teatre, Moon o ja l'històric Chic Sant Cugat.
Pots escoltar la cançó a través d'aquest enllaç.
El Gran Germán dedica una preciosa cançó (humorística) a Sant Cugat
Al ritme de "Carnaval, Carnaval", el showman d'El matí i la mare que el va parir reivindica punts històrics de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de gener de 2022 a les 15:13
Et pot interessar
-
L'escola Gerbert d'Orlhac crea unes àudio-guies per visitar Sant Cugat
-
L'Associació de Veïns de Volpelleres demana que es descarti la Guinardera com a ubicació de l'escola La Mirada
-
El mestre de la Salle i el Viaró acusat d'agressió sexual nega els fets
-
Tres detinguts per robatoris a zones comercials de Sant Cugat
-
Sant Cugat urgeix Jaume Collboni a renovar els contractes del transport urbà i d'abastament d'aigua
-
Dia Internacional de les Dones a Sant Cugat: programa complet