A presó un jove de Badalona per agredir ciutadans sense cap motiu aparent
L'Ajuntament està estudiant si es pot personar com a acusació popular
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de gener de 2022 a les 16:42
Un veí de Badalona de 23 anys ha ingressat aquest dissabte a presó després d'haver estat detingut per agredir diversos ciutadans del municipi sense cap motiu aparent. Segons han informat els Mossos d'Esquadra, el jove ha atacat a vuit persones del barri del Gorg en l'últim mes i mig; sobretot dones i menors d'edat, a més dels propis agents policials.
Les agressions no seguien cap patró, es produïen sense discussió prèvia i sense intenció de robar, ha assenyalat el cos català a l'ACN. En assabentar-se de la detenció, l'Ajuntament de Badalona ha emès un comunicat explicant que han iniciat un procediment per determinar si es pot presentar com a acusació popular en el procés.
A l'escrit, l'alcalde de Badalona, Rubén Guijarro, ha demanat a la justícia que actuï "amb contundència" davant aquesta situació reclamant que les agressions que ha patit el veïnat no quedin "impunes". Tanmateix, Guijarro ha volgut mostrar el seu compromís per treballar conjuntament amb altres municipis de l'àrea metropolitana per aconseguir una modificació del codi penal sobre la multireincidència, una situació que "frustra a veïns i cossos policials".
Et pot interessar
-
Societat Detenen una dona de 25 anys per la mort violenta d'un home en un pis de Calella
-
Societat El temps de dimecres 23 de juliol: 33 comarques en alerta per pluges, tempestes i pedra
-
Societat El Meteocat eleva l'alerta per pluges: 33 comarques, nivell taronja i dos dies
-
Societat Creixen les discriminacions lingüístiques en l'àmbit de la salut: 179 casos el 2025
-
Societat Mor DJ Godzi, de 35 anys, en una festa a Eivissa: la família acusa la Guàrdia Civil
-
Societat La família de Montserrat Caballé, a punt de ser desnonada