El col·lectiu Arran Lleida ha atacat aquest dimarts la seu del PDECat a Lleida amb una pintada com a protesta per l'"onada repressiva" que, al seu parer, està duent a terme el Departament d'Interior de la Generalitat contra l'independentisme.
En un comunicat, Arran lamenta que "en deu dies, el govern de Junts pel Sí ha ordenat detenir amb nocturnitat i rapidesa l'alcaldessa desobedient de Berga per no voler despenjar l'estelada de l'ajuntament obeint ordres de la justícia espanyola, ha denunciat 5 joves a l'Audiència Nacional per injúries contra la monarquia per la crema de fotos del rei, demana pena de presó per un matrimoni que es va resistir a un desnonament i posa en cerca i captura 3 independentistes que van participar en la vaga general del 2012".
En el text es recorda també que "el passat 11 de setembre el conseller d'interior Jordi Jané va encarregar un informe a la brigada d'informació dels Mossos sobre l'acte de l'Esquerra Independentista a Barcelona. Un informe on s'incorpora la identitat de cinc militants de l'Esquerra Independentista i que es va fer arribar a l'Audiència Nacional espanyola".
Arran ataca la seu del PDECat a Lleida per denunciar «l'onada repressiva» d'Interior contra l'independentisme
Societat
El col·lectiu recorda la detenció de l'alcaldessa de Berga i acusa l'executiu d'obediència a la justícia espanyola
- Imatge de la seu de CiU atacada per Arran | Arran -
- | Arran
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol apuja el to contra el Marroc i demana que investigui la crisi a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política La Fiscalia Anticorrupció investiga irregularitats en ajuts de la DGAIA per a joves extutelats Marc Orts i Cussó
-
Societat El camí cap a la simplificació de 210 tràmits: cinc gestions que ja són més senzilles Lluís Girona Boffi
-
Política Junts s'incorpora al Partit Demòcrata Europeu per reconnectar amb la família liberal Lluís Girona Boffi
Publicat el
15 de novembre de 2016 a
les 17:40
Actualitzat el
15 de novembre de 2016 a les
17:44
Et pot interessar
-
Societat
La Rambla dels setanta
-
Societat
Reparar els greuges de la medicina a Catalunya
-
Societat
L'home que va aparèixer en un contenidor a Lloret de Mar va morir a trets
-
Societat
Mor un home de 73 anys a la piscina municipal de Jorba
-
Societat
Detingut un home per agredir sexualment dues dones sense llar a Barcelona i Blanes
-
Societat
Com fotografiar l'eclipsi sense fer malbé la càmera: totes les mesures de seguretat
