La candidata número dos de Junts per Catalunya (JxCat) a l'ajuntament de Barcelona, Elsa Artadi, ha assegurat aquest diumenge que "és tan important una Barcelona independentista com fer fora Colau", i ha acusat l'alcaldessa de no ser independentista i de falta de rigor en la gestió. En una entrevista a La Vanguardia, Artadi ha afirmat que li sorprèn que algú vulgui mantenir Colau a l'Ajuntament, en referència a ERC, i ha subratllat que és "importantíssim que la capital sigui independentista".
La llista de JxCat a pels comicis locals a Barcelona està liderada per l'exconseller d'Interior Joaquim Forn, a la presó i jutjat pel procés independentista. En relació al cap de llista, Artadi ha sostingut que els presos "són una part nuclear" i per això encapçalen llistes electorals.
Preguntada per l'estratègia que seguirà JxCat al Congrés, Artadi ha defensat que la seva voluntat "no és generar inestabilitat", però ha assegurat que tampoc diran que sí a tot, després del qual ha apel·lat a la valentia per asseure's a dialogar i cercar solucions.
Pel que fa a la relació amb el PNB, Artadi ha afirmat que no s'ha trencat, sinó que ha canviat: "El nostre projecte polític és diferent, és la República Catalana. La societat catalana també ha canviat i ha abandonat aquesta 'vasquitis' que teníem", ha afegit.
Artadi: «És tan important una Barcelona independentista com fer fora Colau»
La número dos de Junts per Catalunya a la llista de les municipals per Barcelona manifesta que la voluntat al congrés serà "no generar inestabilitat"
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 17 de març de 2019 a les 09:39
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Madrid multa Pablo Iglesias per excés d'aforament al seu bar
-
Política Junts demana «ajuda» al municipalisme davant de la «desconstrucció nacional» del Govern
-
Política Primer any sense conflictes constitucionals entre Catalunya i l’Estat
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN