Una setmana després d'anunciar un pessebre "amb sorpresa" a la plaça de Sant Jaume, el govern de Barcelona ha fet públic aquest dimecres que, finalment, no es farà. Serà substituït per una intervenció artística que mostrarà "la riquesa pessebrística de la ciutat", tal com ha explicat aquest dimarts el tinent d'alcaldia de Cultura, Educació, Ciència i Comunitat de Barcelona, Jordi Martí.
Martí ja ho va avançar: aquest any no seria una excepció i hi hauria "sorpresa" al pessebre perquè "el Nadal també significa debat". Finalment, la sorpresa és que no hi ha pessebre. L'autor de l'obra, l’arquitecte Jordi Darder, ha imaginat un paisatge nadalenc que s'estén des de Via Laietana fins a La Rambla a través de l'eix format pels carrers Jaume I i Ferran, amb figures lluminoses en alçada als balcons i pessebres de diferents estils artístics als baixos comercials.
Segons el tinent d'alcaldia, el cost de la intervenció artística és d'uns 200.000 euros i ha insistit que els pessebres tradicionals de la ciutat es podran visitar al Museu Marès i al Monestir de Pedralbes. "Ens temem que hi haurà un antipessebre", va dir el regidor del PP Òscar Ramírez la setmana passada durant l'anunci.
[plantillavirals]
Barcelona elimina el pessebre a la plaça de Sant Jaume després d'anunciar que tornaria «amb sorpresa»
Tot i que el govern de Colau n'havia anunciat el retorn, el consistori aposta per una intervenció artística entre Via Laietana i La Rambla
- El pessebre de la plaça Sant Jaume l'ha creat aquest any l'artista Paula Bosch | Paula Roque -
- | Paula Roque
ARA A PORTADA
-
«La nostra raó d'existir és l'imaginari nacional català i, per sobre de tot, la llengua» Víctor Rodrigo | Ferran Casas i Manresa
-
La negativa de Sánchez a comprometre's amb l'IRPF obre una crisi de confiança Illa-Junqueras Bernat Surroca Albet
-
Junqueras es referma davant els incompliments de Sánchez: «No es donen les condicions per negociar els pressupostos d'Illa» Marc Descals
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
Junts exigeix que l'Estat pagui el que deu a Catalunya i crítica el consorci d'inversions d'ERC Redacció
Publicat el
23 de novembre de 2021 a
les 17:58
Actualitzat el
23 de novembre de 2021 a les
18:53
Et pot interessar
-
Societat
Què són els «therians»? Barcelona s'omple de curiosos, però no apareixen a la quedada
-
Societat
Quatre persones mortes en menys de 24 hores a les carreteres catalanes
-
Societat
Mor un motorista de 25 anys en un accident al centre de Barcelona
-
Societat
Troben un sensellar mort entre cartons al carrer a Badalona
-
Societat
Mor un motorista en un accident a Calonge de Segarra
-
Societat
Mor un motorista menor d'edat en xocar amb un turisme a Gavà
