Es Mossos d'Esquadra han desmantellat un punt de venda i consum de cocaïna en un pis ocupat al barri Collblanc-Torrassa de l'Hospitalet de Llobregat. Els agents van detenir dimarts dos homes i una dona com a presumptes autors d'un delicte contra la salut pública i pertinença a grup criminal, que van quedar en llibertat amb càrrecs després de passar a disposició judicial.
La investigació es va iniciar el mes de febrer, quan els agents van tenir coneixement que hi havia afluència continuada de persones toxicòmanes a un edifici. A dins, hi havia un punt de venda de cocaïna adulterada, coneguda com a "basuco", de baix cost i molt addictiva, i que inclou residus de la droga amb adulterants.
Els agents van aconseguir identificar les persones encarregades del punt de venda, que ja havien estat detingudes el desembre en relació amb un altre punt de venda de droga al mateix barri.
Com en el cas anterior, havien creat habitacions i espais per al consum de drogues a dins del domicili ocupat.
Els Mossos van poder comprovar que un grup reduït d'homes s'encarregava del subministrament de la droga i que la resta de sospitosos captaven els clients, que fins i tot eren fidelitzats amb l'oferta d'una primera dosi gratis. Al pis també s'hi exercia la prostitució.
En l'operació per intervenir a l'habitatge els Mossos van detenir dos homes i una dona i van comissar cocaïna a un dels detinguts encarregats de la venda i també diners en efectiu. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.
Desmantellen un punt de venda i consum de cocaïna en un pis ocupat a l'Hospitalet de Llobregat
Els agents detenen tres persones que ara estan en llibertat amb càrrecs
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de març de 2021 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat L'eclipsi total de lluna es deixa veure a Catalunya malgrat els núvols
-
Societat Més de 193.000 vehicles han tornat a l'àrea de Barcelona aquest cap de setmana
-
Societat El temps de dilluns 8 de setembre: avís per intensitat de pluges
-
Societat Alerta amb aquesta estafa a través d'una videotrucada de WhatsApp
-
Societat La Societat Catalana d’Urgències denuncia la saturació existent per ingressar malalts
-
Societat El Meteocat alerta de perill alt per les pluges de dilluns i dimarts