La Guàrdia Urbana de Badalona ha detingut aquest dimecres de matinada al barri de la Salut un home per presumptament agredir la seva exparella i abusar sexualment dels seus dos fills, de 5 i 7 anys.
Segons anaven denunciant els veïns del detingut des del passat 9 de juny, les agressions a la dona -que no vivia al domicili però que hi anava regularment- i els tocaments als dos menors eren habituals.
Segons consta en aquestes denúncies, a banda de les agressions físiques i els tocaments, l'arrestat havia amenaçat els nens amb un gos de raça perillosa davant de tots els veïns i, en una altra ocasió, havia amenaçat de violar un dels menors quan la seva mare demanava a ajuda a uns veïns després d'una agressió.
El detingut ja ha estat posat a disposició judicial i els Serveis Socials de l’Ajuntament de Badalona ja estan atenent a la dona víctima del maltractament i treballant per protegir els dos infants.
Detenen un home a Badalona per agredir la seva exparella i abusar dels seus dos fills menors
Societat
Els veïns de la parella han presentat diverses denúncies des del passat 9 de juny
ARA A PORTADA
-
Societat Les primeres cases de Barcelona amenaçades pel foc: «Tot era negre i no es podia respirar» David Cobo
-
Societat Els Bombers se centren en els focus secundaris després d'estabilitzar l'incendi de Collserola Gerard Mira
-
-
Política Junts modifica el traspàs de competències en immigració, però torna a topar amb Podem Oriol March
-
Política «La prioritat és la devolució»: la Moncloa endureix el discurs mentre prepara la reforma d’asil i estrangeria Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
17 de juny de 2020 a
les 19:15
Et pot interessar
-
Societat
«Els gats són els meus mestres»
-
Societat
Investiguen la mort d'un home en una galeria de tir de l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat
El Govern impulsa un bessó digital de les autopistes per millorar el trànsit
-
Societat
Plater, lobbies energètics, partits polítics i nimbys
-
Societat
USTEC demana la intervenció d'Illa per l'estancament de les negociacions amb Educació
-
Societat
Sortir de presó sense casa posa en risc la reinserció: «Poden caure en la delinqüència»
