Els Mossos d'Esquadra i les policies de Sant Pol de Mar i Calella van detenir dilluns tres homes acusats de participat en un intent de segrest. Els fets van passar a les 19 h, quan els segrestadors van endur-se a la força un home de 38 anys, a Calella.
Segons el consistori, es tracta d'un ciutadà brasiler, resident en una zona de xalets i amb diverses empreses al seu país. Tot i això, la investigació no ha aclarit quin va ser el motiu que va dur els segrestadors a fixar-se en aquest objectiu. El cas es va resoldre en pocs minuts, després d'una persecució a gran velocitat per la carretera N-II. Els segrestadors van intentar escapar a través d'una urbanització, però van entrar un carrer sense sortida que va posar punt i final a la fugida.
En l'inici de la persecució, un altre home que vivia amb la víctima, i de la que no ha transcendit el parentiu, va intentar seguir el vehicle dels segrestadors. En passar per la rotonda del Far de Calella, en direcció a Sant Pol, els cotxes van creuar amb una patrulla de la Policia Local i l'amic de la víctima va poder fer senyals d'auxili al vehicle policial, que es va afegir a la persecució i va poder avisar els altres cossos.
En arribar a Sant Pol de Mar, el cotxe dels segrestadors es va desviar i va intentar escapar a través d'una urbanització fins a arribar a un carrer sense sortida. En aquest moment, els segrestadors van abandonar el vehicle i van seguir la fugida a peu. La Policia Local de Calella va poder així auxiliar la víctima, mentre que els agents de Sant Pol i els Mossos d'Esquadra van poder detenir els tres fugits al centre del poble. La Unitat d'Investigació dels Mossos d'Esquadra d'Arenys de Mar s'ha fet càrrec de les diligències del cas.
Detingudes tres persones per l'intent de segrest d'un veí de Calella
Una persecució a gran velocitat per la carretera N-II va permetre interceptar els autors i alliberar la víctima
Publicat el 21 de juny de 2022 a les 16:28
Et pot interessar
-
Societat Dos treballadors més de neteja de Barcelona, derivats a centres sanitaris en plena calor
-
Societat Mor un home de 65 anys de l'Hospitalet de Llobregat en un accident de muntanya a l'Aragó
-
Societat Entitats socials porten al Síndic de Greuges la manca de sancions per incomplir el 30% d'habitatge protegit a Barcelona
-
Societat El Meteocat alerta de tempesta i pedra a 17 comarques en plena onada de calor
-
Societat Diverses avaries provoquen talls de llum a Barcelona dilluns al vespre i encara hi ha mig miler de clients afectats
-
Societat 69 morts els primers sis mesos de l'any a les carreteres catalanes
ARA A PORTADA
-
Junts insta Feijóo a reunir-se amb Puigdemont, però el PP ho descarta: «No som com el PSOE» Bernat Surroca | Oriol March
-
-
El Govern s'erigeix en el gran valedor de Pedro Sánchez i no contempla la seva caiguda Bernat Surroca Albet
-
La Moncloa reivindica haver fet net amb Cerdán i ridiculitza el nou intent de Feijóo Pep Martí i Vallverdú
-