La policia japonesa ha detingut un home de 30 anys com a principal sospitós de la violació d'una dona de 20 durant l'assaig de la cerimònia de clausura dels Jocs Olímpics a l'Estadi Olímpic de Tòquio, segons informa l'agència nipona Kyodo News.
El detingut estava treballant a l'estadi com a membre de l'organització. La dona va denunciar els fets dissabte, després que aquests es produïssin divendres.
L'arrestat ha negat l'acusació i assegura que la dona no es va resistir a tenir relacions sexuals. L'home i la dona no es coneixien abans de coincidir a l'Estadi Olímpic de la capital japonesa.
El comitè organitzador dels Jocs ha sortit al pas dels fets i ha emès un comunicat en què nega qualsevol vinculació directa amb el detingut, ja que estava treballant per una empresa subcontractada. Els organitzadors no han fet més valoracions sobre el cas, argumentant que és objecte d'una investigació en curs.
Detingut per una denúncia de violació durant l'assaig de la cerimònia de clausura dels Jocs Olímpics
Societat
Una dona ha informat la policia d'una agressió sexual comesa presumptament per un home de 30 anys
- Els Jocs, cada vegada més en dubte -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de juliol de 2021 a
les 16:30
Et pot interessar
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Societat La restauració muta a Barcelona: més franquícies i menys bars que tanquen el diumenge
-
Societat
El forn marítim
-
Societat
Més turistes, menys país
-
Societat
9.000 euros per viatge: desarticulen dues organitzacions de tràfic de migrants de Ceuta
-
Societat
Detenen un home per una agressió amb arma blanca al Raval de Barcelona
