Un dispositiu conjunt dels Mossos d’Esquadra i la Guàrdia Urbana a la discoteca Brisas del Caribe del Paral·lel de Barcelona ha acabat aquesta matinada amb un detingut per una ordre judicial pendent i vuit denunciats, sis per tinença de drogues i dos per tinença d’armes blanques.
En l’operatiu hi han participat uns 150 efectius de diverses unitats dels dos cossos policials. En aquest local d’oci nocturn s’havien produït baralles els últims caps de setmana i hi havia moltes queixes veïnals.
Els Mossos ja havien fet patrullatges a la zona en els últims dies, tant de paisà com d’uniforme. De fet, la matinada del 9 al 10 d’abril es va produir una baralla a l’exterior de la discoteca amb quatre persones ferides.
Dispositiu policial en una discoteca del Paral·lel: un detingut i vuit denúncies
El local ha generat queixes veïnals per incivisme i baralles i 150 agents actuen la matinada d'aquest dissabte i troben drogues i armes blanques entre els usuaris
- Imatge d'arxiu d'un cotxe de Mossos | Cedida -
- | Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’abril de 2022 a
les 15:08
Et pot interessar
-
Societat
Ferrocarrils estrena un passaport amb descomptes per viatjar amb trens turístics de Catalunya
-
Societat
«Si amb Artemis IV trobem aigua a la Lluna, tenir-hi una base permanent és viable»
-
Societat
Renfe ja ofereix el 94% dels trens previs a l'accident de Gelida, però amb 179 limitacions de velocitat
-
Societat
La tripulació d'Artemis II ja és a la Terra: «Ha estat un amaratge perfecte»
-
Societat
Els mestres envien un mail a les famílies sobre l'acord amb CCOO i UGT per contrarestar el «relat» d'Educació
-
Societat
Mor la sisena persona sensesostre a Badalona des de principi d'any
