Dos morts en un xoc entre una furgoneta i un camió a la C-55 al Bages

Publicat el 12 de novembre de 2012 a les 17:24
Furgoneta on viatjaven les dues persones finades. Foto: Estefania Escolà

Dues persones han mort aquest dilluns a la tarda en un xoc entre un furgoneta i un camió de ferralla a la C-55, al seu pas per Castellbell i el Vilar (el Bages), segons informa el Servei Català de Trànsit.

La furgoneta sinistrada, que és de l'empresa manresana de neteges Deyse, ha quedat sota el camió i els seus dos ocupants han quedat atrapats. Després de l'excarceració s'ha confirmat la seva mort. Les primeres informacions apunten que les víctimes són veïnes del Calvet (Sant Salvador de Guardiola).

Els dos vehicles han xocat frontalment per causes que es desconeixen a l'alçada del quilòmetre 19, a l'enllaç de la C-55 amb la C-16, quan passaven uns minuts d'un quart de quatre de la tarda. Com a conseqüència de l'accident, es dóna pas alternatiu a la C-55 mentre cins dotacions de bombers i serveis sanitaris treballen a la zona.