El centre tecnològic Eurecat, a Barcelona, ha posat en marxa el programa "Més que una feina. Passió per la tecnologia" que permetrà que en els pròxims dos anys 100 joves universitaris i de Cicles Formatius de Grau Superior puguin desenvolupar els seus coneixements en el centre com a primera experiència en el món empresarial i tecnològic. Aquest programa, a més d'oferir llocs de treball, també permetrà accedir a convenis de pràctiques als estudiants que estiguin a punt d'acabar la seva formació.
Els contractes laborals tindran una durada d'entre sis mesos i dos anys i la retribució salarial bruta anual oscil·larà entre els 12.000 i els 25.000 euros, en funció del nivell acadèmic que doni accés al programa i de la seva durada.
El president d'Eurecat, Xavier Torra, ha subratllat que aquest programa està dissenyat "per a la plena integració dels joves contractats a les tasques pròpies de les àrees tecnològiques i científiques d'Eurecat i vol esdevenir una plataforma per a l'acceleració de la projecció dels estudiants al món professional".
Torra ha afirmat que "Més que una feina" permetrà als joves "participar en els projectes més innovadors d'R+D i de consultoria i en els serveis tecnològics més avançats". Els participants en el programa tindran un tutor personal, especialista en l'àmbit de desenvolupament de les seves pràctiques, que guiarà els contractats perquè puguin aprofitar al màxim l'experiència.
"Més que una feina" busca titulats en informàtica, física, matemàtiques, enginyeries industrials, disseny, materials, mecànica, sistemes aeroespacials, telecomunicacions, electrònica, automoció, titulats en ADE, bioinformàtica, comunicació audiovisual i seguretat informàtica, entre altres. També hi ha oportunitats pels interessats en enfocar la seva carrera com a desenvolupadors de negoci, gestors de projectes europeus o en les àrees de comunicació, imatge, màrqueting, recursos humans, finances i legal.
El centre tecnològic Eurecat ofereix 100 contractes laborals per a joves
Societat
El programa també permetrà accedir a convenis de pràctiques als estudiants que estiguin a punt d'acabar la seva formació
ARA A PORTADA
-
Política L'independentisme celebra l'amnistia i Illa avisa que amb PP i Vox no seria una realitat Bernat Surroca Albet
-
Política On eren, on són i on seran els quatre líders del procés amnistiats definitivament? Oriol March
-
-
-
Política Romeva celebra l'amnistia: «No demanem compensacions, sinó memòria i democràcia» Marc Orts i Cussó
Publicat el
05 de maig de 2016 a
les 12:15
Et pot interessar
-
Societat
«Podries votar per l'Eliska?»: Alerta amb la nova estafa que pot robar-te el compte de WhatsApp
-
Societat
Els Mossos investiguen la troballa d'un cadàver al port d'Arenys de Mar
-
Societat
La nova baixa per menopausa: qui la podrà demanar, requisits i quant es cobrarà
-
Societat
Un pla tècnic de l’Ajuntament planteja enderrocar 1.800 pisos al Besòs com un dels escenaris possibles
-
Societat
Canvi d'horari d'hivern: cal avançar o endarrerir el rellotge?
-
Societat
Barcelona calcula en 26 milions el cost de les incidències pels aiguats
