El Monestir de Sant Cugat s'enfronta a l'epidèmia del coronavirus amb la tecnologia. La parròquia Sant Pere d'Octavià ha estrenat aquest migdia un canal de Youtube on s'hi podrà seguir misses online. En concret, i fins a proper avís, se celebraran cada dia dues misses, una a les 9 h del matí i l'altra a les 20.05 h de la tarda.
En declaracions a NacióSantCugat, mossèn Emili Marlés explica que la idea ha sorgit com a "resposta creativa" a l'hora de reaccionar al tancament del Monestir per evitar la propagació del Covid-19. Marlés comenta que l'estudi de gravació "tot just muntat" està col·locat en una capella de la Casa Abacial.
A les 20 h, el Monestir de Sant Cugat també s'adhereix a la crida d'aplaudiments com a mostra de suport al personal sanitari repicant les campanes. El canal de Youtube obert avui mateix, dilluns 16 de març, ja compta amb més de 700 seguidors.
[noticiadiari]94/1400[/noticiadiari]
[noticiadiari]94/1368[/noticiadiari]
[noticiadiari]94/1350[/noticiadiari]
[noticiadiari]94/1298[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198001[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197963[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198035[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
El Monestir de Sant Cugat obre un canal de Youtube per celebrar misses online
Cada dia se celebraran dues misses, una a les 9 h del matí i l'altra a les 20.05 h de la tarda
ARA A PORTADA
-
Punt i final al pacte Junts-PSOE: la militància avala la ruptura amb Sánchez Oriol March | Bernat Surroca Albet
-
Jaume Giró, després del trencament Junts-PSOE: «Cal evitar el tacticisme i defugir la retòrica erma» Oriol March
-
ERC, davant del «trencament» de Puigdemont amb Sánchez: entre l'escepticisme i el compromís amb la negociació Bernat Surroca Albet
-
Sánchez admet cobraments en efectiu, però sempre «dins de la legalitat»: «El finançament del PSOE és net» Bernat Surroca Albet
-
Mazón anuncia una compareixença per la dana i diu que «es fa càrrec» dels insults dels familiars de les víctimes Natàlia Pinyol
Publicat el 16 de març de 2020 a les 19:04
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 31 d'octubre de 2025: boires i cel enteranyinat
-
Societat
Mor un home en caure d'una alçada de 14 metres mentre treballava en el sostre d'una empresa de Viladecans
-
Societat
Condemnen a presó el tuitaire que volia «perseguir» la família que va demanar més castellà a l'escola de Canet
-
Societat
Un congrés internacional i una exposició commemoraran el centenari de la mort de Gaudí
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Catalunya
-
Societat
Les entitats mantenen el pols contra la prefectura de Via Laietana i convoquen una manifestació pel 23-N
