El president del Senat, Pedro Rollán, ha lamentat que l'expresident de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, sigui "la mà que bressola" el PSOE. "No pot ser que un pròfug de la justícia pugui ser qui determini el pròxim president del govern", ha dit Rollán en una atenció a mitjans des de Cadis.
En aquesta línia, ha retret al líder dels socialistes, Pedro Sánchez, que estigui "disposat a pagar qualsevol preu" per tal de mantenir-se a la Moncloa i l'ha acusat de ser "incapaç de respectar" el resultat del 23-J. "Ser president d'un país no consisteix a resistir a la poltrona de la Moncloa, sinó en servir i ser d'utilitat a tots els espanyols", ha etzibat Rollán.
Per la seva banda, la portaveu socialista al Senat, Eva Granados, ha reaccionat a les paraules de Rollán i en un tuit ha lamentat que el nou president de la cambra hagi "oblidat" la seva "obligada neutralitat" institucional.
[plantillavirals]
El president del Senat assegura que Puigdemont és «la mà que bressola» el PSOE
Societat
Pedro Rollán, del PP, considera que l'expresident de la Generalitat "no pot ser que pugui ser qui determini el pròxim president del govern espanyol"
- Pedro Rollán, en imatge d'arxiu -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’agost de 2023 a
les 15:10
Et pot interessar
-
Societat
Anthropic i OpenAI demanen «baixar el ritme» de desenvolupament de la IA
-
Societat
Mor una dona en un xoc frontal entre dos turismes a la BV-2005 a Torrelles de Llobregat
-
Societat
La Marxa de la Llibertat de 1976 reivindica el seu llegat en el moviment ciutadà pacifista
-
Societat
Quan la «superintel·ligència» artificial amenaça el futur de la humanitat: les ombres del cas Anthropic
-
Societat
Cau un grup criminal relacionat amb més de 70 assalts en empreses dels Països Catalans
-
Societat
Retards a l'R2 Sud i Regionals Sud per un robatori de cable a l'estació de França
