Un veí de Ripoll de 30 anys ha resultat ferit quan practicava escalada a prop de l'església de Sant Pere de Montgrony, al terme de Montgrony. L'escalador ha caigut d'una alçada d'uns vuit metres cap a quarts de dotze del migdia d'aquest dissabte.
Un company de la víctima ha alertat els cossos d'emergència. Al cap d'uns minuts hi han arribat dues dotacions del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) dels Bombers de la Generalitat que han participat al rescat juntament amb membres del Grup d'Emergències Mèdiques (GEM) i un helicòpter.
Els bombers han accedit a peu fins a la via, on es trobava l'accidentat, i l'han enllitat i carregat amb la grua de l'helicòpter. Posteriorment, ha estat evacuat amb l'helicòpter del SEM fins a l'Hospital Josep Trueta de Girona. El primer diagnòstic del jove ripollès són lesions al còccix lumbar i a l'extremitat inferior dreta.
Els Bombers rescaten un escalador accidentat a Montgrony
El jove, de Ripoll i de 30 anys, ha caigut de vuit metres i ha hagut de ser traslladat en helicòpter a Girona
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de gener de 2012 a
les 18:10
Et pot interessar
-
Societat
Desarticulen a Barcelona una xarxa que combinava estafes amoroses i falses inversions immobiliàries
-
Societat
Aquestes són totes les empreses que s'han passat al català en l'últim any
-
Societat
Catalunya subvencionarà la rehabilitació d'habitatges en municipis rurals
-
Societat
El tall del túnel de Rubí farà que les mercaderies tardin set hores de Portbou a Barcelona
-
Societat
La segona denunciant d'Errejón no es ratifica al jutjat i aboca el cas a l'arxivament
-
Societat
Una quota del 40% de català al Piromusical de la Mercè: nova proposta a Barcelona
