La federació Ecom, que agrupa entitats de persones en risc d'exclusió i diversitat funcional, ha rebutjat els atacs que va rebre -a través de les xarxes socials- la filla gran del president de la Generalitat, Quim Torra, que pateix espina bífida. Aquesta és una malformació congènita a la columna vertebral, que fa que la medul·la vertebral pugui quedar sense protecció òssia. Per això, l'entitat ha volgut condemnar els insults que s'han vist durant els últims dies a la xarxa, que ataquen la "dignitat" de la jove.
En aquest sentit, l'organització insta les forces de seguretat a actuar al respecte, i identificar les persones que han atemptat contra la fill ade Torra. També demana al fiscal general de l'Estat que actuï d'ofici. De fet, Ecom considera que són aquestes institucions, les que han de garantir que no es vulnerin els drets de les "persones amb discapacitat" ja que, a més, també promouen l'estigma i la discriminació.
Entitats en defensa de la diversitat funcional condemnen els atacs a la filla de Torra
Ecom demana a les forces de seguretat que identifiquin les persones que han insultat la noia i al fiscal general de l'Estat que actuï d'ofici
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de maig de 2018 a les 19:23
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 18 de setembre: clima estival
-
Societat Barcelona revocarà la Medalla d'Honor a Rosa Peral, condemnada pel crim de la Guàrdia Urbana
-
Societat El municipi on no existeix el dijous
-
Societat Una finca de llogaters al Poble-sec es rebel·la contra la nova propietat: «Ens volen expulsar»
-
Societat Set de cada deu treballadors catalans mengen per ansietat o estrès durant la jornada laboral
-
Societat El temps d'aquest dimecres 17 de setembre: torna parcialment el sol