Es busquen persones per treballar en centres de Conforama a Catalunya

La companyia obrirà també una botiga a Lleida el 2017

Publicat el 27 d’abril de 2016 a les 17:22
L'empresa d'equipament i decoració de la llar Conforama ha inaugurat una botiga a Sant Pere de Ribes, la quarta de la companyia a Catalunya, que crearà 60 llocs de treball directes, segons ha informat l'empresa aquest dimecres en un comunicat.

La companyia obrirà també una botiga a Lleida el 2017, i el director comercial de Conforama Ibèrica, Julio Moreno, ha explicat a Europa Press que aquest mes de setembre preveuen ampliar en una planta la seu per a Espanya i Portugal, que està ubicada al Prat de Llobregat.

La nova botiga de Sant Pere de Ribes està ubicada a l'àrea d'influència de Vilanova i la Geltrú, Sitges, Cubelles, Vilafranca del Penedès, Calafell, l'Arboç i El Vendrell i permetrà arribar a un total de 290 treballadors a tot Catalunya.