Pedro Sánchez ha anunciat en un comunicat de La Moncloa que acollirà 50 dels 450 migrants que es troben en aigües de Sicília. És una decisió que també han pres Alemanya, França, Portugal i Malta, que acolliran el mateix nombre de persones.
Així doncs, aquesta acollida s'ha pres per inacció del govern italià, que ha tornat a refusar acollir-los al seu país, esperant reubicar-los a països europeus. Aquesta acollida, però, està condicionada en què una part de les persones desembarquin a Itàlia i els acceptin.
El ministre de l'Interior italià, Matteo Salvini, ha celebrat aquesta decisió afirmant que "el pròxim objectiu, però, és aturar d'una vegada per totes aquesta màfia del tràfic de persones i acompanyar els immigrants al lloc d'on van sortir". "A Itàlia i a Europa, només entren aquells que tenen permís", ha etzibat.
Espanya acollirà 50 migrants que es troben davant les costes d'Itàlia
Societat
El govern de Sánchez s'uneix a Portugal, França, Alemanya i Malta que acolliran el mateix nombre
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de juliol de 2018 a
les 19:16
Et pot interessar
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
-
Societat
Detenen el «presumpte sicari» de l'assassinat a trets d'un menor al parc de la Pegaso de Barcelona
-
Societat
Sense entesa en la primera reunió entre els bombers voluntaris i Interior: «Ens veurem als jutjats»
-
Societat
Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac
