Una dona de 80 anys ha ingressat a l'hospital Josep Trueta de Girona en estat crític i pronòstic reservat després de ser atropellada per un cotxe a Sant Hilari Sacalm (la Selva). L'accident s'ha produït aquest dilluns pels volts de les onze del matí a la plaça del Doctor Gravalosa.
Per causes que es desconeixen, un vehicle l'ha envestit mentre creuava el carrer. Fins al lloc dels fets s'hi ha desplaçat una ambulància del SEM, que ha atès la víctima in situ. La gravetat de les ferides han obligat a traslladar-la amb un helicòpter medicalitzat fins al centre hospitalari.
A l'actuació, també hi ha participat els Mossos d'Esquadra, els Bombers i els vigilants municipals de la població.
Ferida greu una anciana de 80 anys que ha estat atropellada a Sant Hilari Sacalm
Societat
Un helicòpter del SEM ha traslladat la dona a l'hospital Trueta de Girona
ARA A PORTADA
-
-
Política Rufián desitja l'«ostracisme polític» de Junts: «No vull gent que es dedica a putejar el meu poble» Lluís Girona Boffi
-
-
Economia Foment del Treball critica les polítiques d’habitatge «orientades a buscar culpables» i reclama més oferta Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Ajornat el desnonament d'una dona i el seu fill a Manresa gràcies al «decret Maricarmen» Pere Fontanals
Publicat el
26 de juny de 2017 a
les 18:59
Et pot interessar
-
Societat
Els robatoris de coure han provocat 15.000 minuts de retard a Rodalies al setembre
-
Societat
Canvis a la zona blava i verda: es pagarà més segons la mida del cotxe?
-
Societat
Mor una dona de 76 anys atropellada per un camió de la neteja a Gràcia
-
Societat
Carme Junyent i Oriol Domènec, Medalles d'Honor Creu de Santa Eulàlia del Consell de la República
-
Societat
El pes del català com a llengua habitual torna a caure a Barcelona
-
Societat
La cassolada per l'habitatge reclama l'aprovació dels decrets en el compte enrere al Congrés
