Les colles mostren el seu suport als Xiquets del Serrallo i als Castellers de Gavà

Les agrupacions castelleres de tot Catalunya han traslladat el condol per la tragèdia d'aquest matí a Tarragona a través de les xarxes socials

Publicat el 04 de març de 2017 a les 13:38
El món casteller està commocionat per la tragèdia d'aquest matí al local dels Xiquets del Serrallo, a Tarragona. Totes les colles han mostrat el seu suport tant als integrants de l'agrupació tarragonina, que tenen el seu president ingressat amb ferides de poca gravetat, com als companys dels Castellers de Gavà, que han perdut el secretari de la colla, de 51 anys, en l'accident.

A través de les xarxes socials, les colles de tot el país han fet arribar els seus missatges de condol a les entitats afectades i els han mostrat la seva predisposició a ajudar-les per superar aquest tràngol. Des de la Colla Jove de Tarragona, veïna dels Xiquets del Serrallo, fins als Sagals d'Osona, ubicats a Vic, totes les agrupacions s'han sumat a les mostres d'afecte a través de piulades a les xarxes socials.