Manifestació als carrers de Sants contra el projecte de tanatori a l'espai de l'antic Happy Parc. La Plataforma Stop Tanatori Sants, contrària al projecte funerari, s'ha mobilitzat davant la seu del districte de Sants-Montjuïc per transmetre el seu malestar a l'Ajuntament.
El consistori ja ha donat llum verda al tanatori, ja que compleix tots els requisits legals. Els dos vots de Barcelona pel Canvi, el grup de Manuel Valls, el govern municipal de Barcelona en Comú i el PSC han avalat el projecte.
La plataforma considera "inadequat" l'emplaçament de l'equipament. En primer lloc, els veïns que en formen part consideren que afectaria la mobilitat d'una zona que, segons asseguren, ja pateix "col·lapses".
També consideren que la presència d'escoles a la zona fa "incoherent" que el tanatori s'instal·li en aquest punt. L'edifici està al costat del local d'assaig dels Castellers de Sants i la plataforma també considera "inadequada" aquesta proximitat. També preveuen que la instal·lació de l'equipament acabi provocant una sobreocupació de l'espai públic.
Manifestació a Sants contra el tanatori a l'antic Happy Parc
Societat
L'Ajuntament de Barcelona ja ha donat llum verda al projecte funerari
ARA A PORTADA
-
Societat «Ser bomber voluntari és pujar al camió i no saber ni quan ni com tornaràs a casa» Natàlia Pinyol
-
Societat El Govern argumenta que no es va enviar l'ES-Alert perquè el nivell d’alerta «no estava justificat» Neus Climent / Agències
-
Acció Per què no s'ha enviat una alerta als mòbils per les pluges torrencials al Camp de Tarragona? Neus Climent
-
Societat Onze ferits i carrers inundats: els efectes de les pluges al Baix Penedès i al Tarragonès Neus Climent / Agències
-
Publicat el
15 de juliol de 2020 a
les 20:02
Actualitzat el
15 de juliol de 2020 a les
20:05
Et pot interessar
-
Societat
«A l’estiu, Gràcia perd una mica l’essència del barri»
-
Societat Un nou bus de TMB circularà al voltant del Camp Nou els dies de partit del Barça
-
Societat La restauració muta a Barcelona: més franquícies i menys bars que tanquen el diumenge
-
Societat
El forn marítim
-
Societat
Més turistes, menys país
-
Societat
9.000 euros per viatge: desarticulen dues organitzacions de tràfic de migrants de Ceuta
