Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort violenta d'un home de 30 anys a l'Hospitalet de Llobregat en un robatori en ple carrer de la ciutat de la comarca del Barcelonès. Segons el cos policial català, l'assassinat hauria passat pels voltants d'un quart de dues de la tarda d'aquest diumenge al barri de Pubilla Cases.
La policia catalana ha estat requerida per tal d'assistir un home al carrer que havia estat víctima d'unes lesions. Segons les primeres informacions, els Mossos d'Esquadra han pogut comprovar que la víctima havia rebut diverses punyalades mortals que han impedit salvar-li la vida.
El Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) ha atès la víctima in situ, però no ha pogut fer res per salvar-li la vida i, finalment, ha mort a la via pública. La Divisió d'Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial Metropolitana Sud ha obert una investigació per esclarir els fets i identificar l'autor o autors de l'agressió mortal.
[plantillavirals]
Maten a punyalades un home en un robatori a ple carrer de l'Hospitalet de Llobregat
Els Mossos investiguen la mort violenta que s'ha produït a un quart de dues de la tarda al carrer al barri de Pubilla Cases
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2022 a
les 15:49
Et pot interessar
-
Societat
Adif suspèn la circulació de trens entre Catalunya i el País Valencià per les fortes ventades
-
Societat
El radar de l'A-2 que pot arribar a multar 50 conductors cada dia
-
Societat
Els Mossos detenen un home de 20 anys per la mort violenta d'un altre a Sant Andreu
-
Societat
Vall d’Hebron extirpa un tumor inoperable amb una tècnica del trasplantament hepàtic
-
Societat La Generalitat impulsa l’Any Bressola per celebrar 50 anys d’educació en català a la Catalunya del Nord
-
Societat
Educació es mou després de la vaga: ofereix 1.500 euros més en quatre anys als docents
