Mor el conductor d'una furgoneta a Martorell, en una sortida de via a l'AP-7

  • Imatge d'arxiu d'una dotació dels Mossos d'Esquadra -
Publicat el 25 d’abril de 2025 a les 22:05
Actualitzat el 25 d’abril de 2025 a les 22:06

El conductor d'una furgoneta ha mort aquest divendres a la nit després que el vehicle hagi sortit de la via al quilòmetre 171,2 de l'AP-7, al terme municipal de Martorell, segons ha explicat el Servei Català de Trànsit (SCT). Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís de l'accident a un quart de nou.

Després de sortir de la via, el vehicle ha col·lidit amb una tanca, i el conductor i únic ocupant ha mort. Arran del sinistre s'han activat diverses patrulles dels Mossos d'Esquadra, cinc dotacions dels Bombers de la Generalitat i tres unitats terrestres del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).

Amb aquesta víctima són 52 les persones que han perdut la vida a les carreteres catalanes des que va començar l'any, segons dades provisionals que atorga l'SCT.