El Servei Català de Trànsit ha informat que aquesta matinada hi ha hagut un sinistre mortal de trànsit al punt quilomètric 455,6 de l’A-2 a Lleida en direcció Barcelona. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 06.06 hores.
Per causes que encara s'estan investigant, un turisme ha sortit de la via a la rotonda de Jardiland i s’ha incendiat. La persona que conduïa el vehicle, que tenia 20 anys, ha mort. Es tracta d'Anna González, filla del regidor d'Esports de la Paeria, Sergio González. González és edil des del juny del 2019 i va anar a les llistes de Junts per Lleida als comicis municipals de fa un any.
Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Quant a l’afectació viària, s’ha tallat un carril de l’autovia en direcció Barcelona.
Amb aquesta víctima, són 43 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor la filla d'un regidor de la Paeria en un accident de cotxe a Lleida
Tenia 20 anys i s'ha accidentat a la rotonda de Jardiland
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2020 a les 10:53
Et pot interessar
-
Societat Odissea d'una víctima de violència masclista per un pis social (adjudicacions errònies incloses)
-
Societat Els Bombers donen per controlat l'incendi de Vilanova però avisen que la nau pot col·lapsar
-
Societat Què ha de canviar perquè pugui viure plenament en català a Barcelona?
-
Societat Augmenten a 24 les comarques en alerta per tempestes fortes
-
Societat Europa va notar problemes a la xarxa mitja hora abans de l'apagada
-
Societat «Pensava que era boira, però feia olor de clor»: així s’ha viscut el confinament químic