Una dona ha mort en sortir de la via amb un cotxe aquesta tarda a Ossó de Sió, a la comarca de l'Urgell, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. L'accident s'ha produït poc després de les quatre de la tarda al quilòmetre 14 de la carretera local T-303 on, per causes que es desconeixen, un turisme ha sortit de la via i, com a conseqüència, la passatgera davantera ha resultat morta. Es tracta de Roser P.G. de 82 anys i veïna d'Agramunt. El conductor del vehicle ha quedat ferit lleu.
Fins al lloc del sinistre s'hi ha desplaçat cinc dotacions dels Mossos d'esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i un helicòpter i dues ambulàncies del SEM.
Mor una dona en sortir de la via amb un cotxe a Ossó de Sió
Una altra persona, el conductor del vehicle, ha quedat ferit lleu en l'accident
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de març de 2013 a
les 18:12
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
